隻腳終於無事,中醫實在太偉大。

12/09/2012

話說早前整親隻腳,每行一步,每步一痛,而且更額頭滿汗,平時要五分鐘路程的地方,現在要十分鐘。

經過老媽三曰來不斷放嘴砲及持續既陣痛,最後頂唔順。去左睇大夫,原來史東整親腳眼位,而且所傷位置一定要卒鐵打洒才會痊癒,如果沒有老媽的疲勞轟炸,我相信我隻腳的傷會變成舊患。

經過個半月[每日一卒]既塗鐵打酒生涯。昨天跑左次1x公里,事後隻腳竟然沒有一絲痛楚,太好了,多謝媽打同大夫!

經此一次,我唸返當初跑步既其中一個理由:

人的身體天生並不一定完好無缺,既然當下的我,行得走得,為什麼不好好珍惜一幅自己可以自由控制的身驅,用雙腿跑遍每一個地方?

我會好好享受跑步,直到永遠。

You Might Also Like

0 意見

Flickr Images